Tietoja minusta

Pohjois-pohjanmaa
olen minä, jolle paras paikka maailmassa on oma koti, en kaipaa maailmalle, paitsi silloin tällöin. Minulla ei ole isoja haaveita, mutta joskus tuntuu, että mahdottomia: paikat saisivat olla tip top, eikä sinne päin. Haaveita ruokin ihastelmalla muiden tekemisiä lehdistä, netistä ja tv:stä. Haluan tehdä asioita ite, ihan ite. Multa kynsien alla ei ole pahasta. Miten jaksaa pitkän talven yli?

perjantai 21. syyskuuta 2012

Nyt eksyttiin aiheesta, mutta en malta olla laittamatta näitä kuvia esille
 
 Paperilanka on syyhyttänyt minun sormiani jo pitkään ja monenlaista olenkin kokeillut tehdä. Tämän tyylistä kranssia olen haaveillut, ja nyt ensimmäinen "harjoituskappale" on tehty.

Tein nuo ruusutkin "ihan ite", minusta ne ovatkin parasta koko kranssissa.
. Kranssin sisällä on led-valot, joten valoa pimeään syksyyn on luvassa.
Idea noihin ruusuihin löytyi Singerisoikoon- ja teko-ohje Kaikki mitä osaan - blogista.
Nyt kun ensimmäinen on tehty ja sen virheistä opittu, on syysilloille ajankulua tiedossa.





 

Ei kommentteja: