Tietoja minusta

Pohjois-pohjanmaa
olen minä, jolle paras paikka maailmassa on oma koti, en kaipaa maailmalle, paitsi silloin tällöin. Minulla ei ole isoja haaveita, mutta joskus tuntuu, että mahdottomia: paikat saisivat olla tip top, eikä sinne päin. Haaveita ruokin ihastelmalla muiden tekemisiä lehdistä, netistä ja tv:stä. Haluan tehdä asioita ite, ihan ite. Multa kynsien alla ei ole pahasta. Miten jaksaa pitkän talven yli?

sunnuntai 8. elokuuta 2010

Kesäkukat vauhdissa

Tänä kuumana, kosteana elokuun päivänä pihalla ovat parhaimmillaan asterit ja samettiruusut.
Asterin taimet ostin pieninä kurjina ruipeloina, samettiruusut olen itse kylvänyt keväällä ja taistellut niiden kanssa sisällä ahtaissa tiloissa ja vielä ulkonakin, kun ne meinasiva kuolla käsiin.
Ei ole taistelu mennyt hukkaan, sillä nyt ne antavat parastaan...


Ensi kevääksi minun on saatava paremmat tilat taimikasvatukseen. Apukeittiön pöydälle ei montaa tainta sovi, ja haluan kokeilla nyt sitten jo jotain muutakin kesäkukkaa. Kun kerran tällä kertaa onnistui näin hyvin.

Ei kommentteja: